وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند

وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند
نويسندگان
آخرين خبرها
لینک دوستان
|
|

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند و آدرس shooter-birjand.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





|

تیم ملی تیراندازی ایران راهی آلمان می شوند

Logo-Alman2-80x74

مسابقات جام جهانی تیراندازی که در آن سهمیه المپیک توزیع می‌شود ۵ خرداد به میزبانی آلمان برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران نیز در تفنگ و تپانچه در این مسابقات حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی،مسابقات تیراندازی جام جهانی آلمان در رشته های تفنگ بادی، درازکش، سه وضیعت و در تپانچه بادی و ۲۵ متر و در ۲بخش مردان و زنان از ۵ الی ۱۳ خرداد در شهر مونیخ- آلمان برگزار می شود.

تیم ملی ایران حدود ۵ روز قبل از آغاز مسابقات در آلمان اردو خواهد داشت تا ورزشکاران با شرایط آب و هوا و موقعیت مسابقه هماهنگ شوند به همین دلیل تیم ملی کشورمان ۳۱ اردیبهشت راهی این کشور خواهد شد.

براساس این گزارش، در رشته تفنگ، الهه احمدی، مه لقا جام بزرگ، نرجس امام قلی نژاد، نجمه خدمتی، صفیحه صحرا گرد، حسین باقری، مهدی جعفری پویا، پوریا نوروزیان به همراهی لازلو سوچک سرمربی این رشته  و ابراهیم اینانلو به عنوان مربی و همچنین در رشته تپانچه نیز بهناز غلامی، فاطمه حسینی، سارامیرابی ، الهام هریجانی، محمد احمدی به مربیگری سکینه خدابنده لو و به سرپرستی امیرحسین صولت تیم کشورمان را همراهی می کنند.

گفتنی است، مسابقات جام جهانی آلمان با حضور ۹۰۶ ورزشکار از ۸۶ کشور جهان در شهر مونیخ آلمان برگزار می شود که سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو در آن توزیع می شود.

لازم به ذکر است، در دوره قبلی این رقابتها حسین باقری توانست با قرار گرفتن در فینال جزو ۸ نفر، فینالیست شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: خراسان جنوبی 94 ، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:تیراندازی94, ] [ 15:47 ] [ shooter-birjand ]
ارتباط با ما
برچسب‌ها وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 343
بازدید کل : 36836
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1